Kendini Doğurmak

Çoğu insan çocukken beyninin bir tarafını daha fazla kullanır. Sağ-sol dengesinin bir tarafa doğru biraz kaymasında sakınca olmaz. Fakat bazen sol(zihin) beyin ile sağ(sezgi) beyin dengesi o kadar bozulur ki bir taraf diğerini neredeyse düşman gibi algılar veya görmezden gelir.

Çoğu insan çocukken beyninin bir tarafını daha fazla kullanır. Sağ-sol dengesinin bir tarafa doğru biraz kaymasında sakınca olmaz. Fakat bazen sol(zihin) beyin ile sağ(sezgi) beyin dengesi o kadar bozulur ki bir taraf diğerini neredeyse düşman gibi algılar veya görmezden gelir.

Beynimizin iki yarısı iş birliği yapmazsa hayatta bir türlü ilerleyemeyiz. Başarı, tatmin, huzur ve hayatın sürprizlerine karşı büyük bir açlık çekmeye başlarız. 

Neyseki beden çok akıllı bir yazılım olduğu için kırklı yaşlarda çok kullanılan taraftan az kullanılan tarafa doğru bir ayarlama yapmaya başlar. Bu doğal olarak gelişen ayarlamaya direnirsek BÜYÜME SANCILARI çekmeye başlarız. 

Eskiler buna Orta Yaş Krizi deseler de siz inanmayın. Aslında insan yetişkinliğe, dengelenmeye kırklı yaşlarda başlar. Astrolojide buna Uranüs Karşıtlığı denir. Bedenin kendini dengelemesi, tabiri caizse resetlemesi yedi sene sürer.

Eğer siz bedenin kendini dengeleme sürecine ayak direrseniz aksilikler, hastalıklar ve kayıplarla karşılaşmaya başlarsınız. Bu döneme bilinçli bir farkındalıkla eşlik ederseniz kendinizi en yüksek faydanıza olacak şekilde YENİDEN DOĞURURSUNUZ. 

Ben kendimi tek başıma, hiç destek almadan doğurmak zorunda kaldım. Üstelik gebeliğin son anlarına kadar ne olduğunun farkında bile olmadığım için neredeyse ecel terleri döktüm. Zordu ama başardım. Sonra anladım ki zaten başka çarem yokmuş. Meğer benim hayata geliş amacım “bu süreci yaşamak, üstesinden gelmek ve böylece diğerlerine de rehberlik yapmakmış”.

Yaşadıklarımı anlamak için yurt içi, yurt dışı sayısız eğitim aldım. Tonlarca kitap, makale okudum. Yıllar içinde bir yazılım olduğumuz inancım iyice artmıştı ki Human Design ile tanıştım.

Human Design sağ beynimle yani sezgilerimle ulaştığım bilgilere sol beynimle(zihnimle) de ulaşmamı sağladı. Başıma ne geldiğini zihnime kanıtlamak bana çok iyi geldi. Neden sorularını geride bıraktım. Kendimle ve diğerleriyle barıştım.

Ben hayat amacıma, yazılımıma uyumlandıkça HAYAT daha kolay kendiliğinden keyifle akmaya başladı 🙂

Bir Cevap Yazın

Mine Olcay sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin